Regulamin

 

 1. WARUNKI OGÓLNE

1.1 Regulamin nabiera mocy prawnej i obowiązuje Klientów od dnia 10.10.2012 r. włącznie.
1.2 Creoline oferuje sprzedaż produktów tekstylnych oraz gadżetów reklamowych z własnym nadrukiem

1.3 Sprzedaż wysyłkowa prowadzona jest na terenie Rzeczypospolitej Polskiej - w przypadku zamówień zagranicznych wymagany jest wcześniejszy kontakt mailowy.

1.4 Opisy produktów pochodzą głównie ze stron internetowych producentów oraz dystrybutorów wprowadzających do obrotu oferowane towary.

1.5 Wszystkie ceny podane w aukcjach są cenami brutto i wyrażone są w polskich złotych (PLN). 
 
2. ZAMÓWIENIA

2.1 Zamowienie w naszym sklepie jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.

2.2 Zamówienia może dokonać każdy 

2.3 Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon lub na życzenie Klienta faktura VAT.

2.4 W przypadku kiedy produkt znajduje się na stanie magazynowym Creoline zamówienie realizowane jest do 10 dni roboczych od dnia zaksięgowania wpłaty na koncie firmy lub subkoncie Creoline (PayU).

2.5 W przypadku gdy Creoline nie posiada towaru na magazynie czas realizacji może się wydłużyć do 14 dni roboczych - wynika to z potrzeby produkcji.

2.6 Towar wysyłany jest za pośrednictwem Inpost bądź firmy kurierskiej Fedex oraz DPD według cennika zamieszczonego w serwisie. Koszty wysyłki zawierają zarówno transport, jak i koszty zapakowania i zabezpieczenia przedmiotu sprzedaży. 

2.7 Kupujący zobowiązany jest do opłacenia zamówienia w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych od złożenia zamówienia. Po upływie 3 dni zamówienie zostaje anulowane.

2.8 Nadruk / zdobienie zawsze wykonywane jest na specjalne zamówienie Kupującego, zgodnie z podanymi przez niego wytycznymi.

2.8 Znakowanie Tampodrukiem w zamówieniach do 500 szt produktu odbywa się przy użyciu białej lub czarnej farby.

2.9 W zamówieniach powyżej 500 szt produktu, można wybrać dowolny kolor znakowania z Paletyu PANTONE SOLID C.

 

3. REKLAMACJE I ZWROTY
3.1 Zgłoszenia reklamacji należy dokonać mailowo na adres: reklamacje@creoline.pl
3.2 Towar reklamowany należy odesłać za pośrednictwem dowolnego przewoźnika
(w zależności od jego gabarytu) do siedziby Creoline wraz z dowodem zakupu.

3.3 Koszt odesłania towaru reklamowanego pokrywa Kupujący. Po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji koszty związane z odesłaniem przedmiotu pokrywa Creoline.

3.4 W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji gwarantujemy wymianę towaru w czasie nie dłuższym niż 14 dni oraz zwrot kosztów wysyłki wadliwego towaru.

3.5 W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji koszty odesłania oraz ponownej wysyłki pokrywa Kupujący.

3.6 Zgodnie z art. 10, punktem 3, podpunktem 4 Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dn. 2 marca 2000 r. prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadku świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą.


4. ZAKOŃCZENIE TRANSAKCJI

4.1 W przypadku otrzymania towaru niespełniającego w pełni oczekiwań Kupującego zespół Creoline prosi o kontakt mailowy bądź telefoniczny w celu ustalenia dogodnego rozwiązania dla każdej ze Stron.
 

 

Prosimy o przemyślane zakupy!

DotPay, PayPal, VISA, Mastercard
realizacja: Indemi